... on USA-s sündinud ja mitut puhku Soomes tegutsenud prantslane, kelle CV-s on muljetavaldav rida kogemusi Euroopa tipp-plaadifirmade tegevjuhtimisest, aga ka konsulteerivast koostööst tippartistidega nagu Christoph Eschenbach. 3.-5. juunil 2010 andis ta EMTA ja Eesti Muusika Arenduskeskuse korraldatud seminaril edasi oma teadmisi ja soovitusi paarikümnele muusikaelu korraldajale. Lühidalt viibisin seal minagi.
Kleinmann esines seminariga ka aastal 2008 (millest on kirjutanud Juko-Mart Kõlar Postimehes 03.05.2008) ning on sealtpeale kontaktis mitme Eesti kultuurikorraldajaga.
Seminaripäevade põhiteemad olid:
1. The situation in the music industry and business in the world and in Estonia - possible contact points, difficulties and opportunities;
2. New / alternative ways of fundraising, cooperation between sectors and industries, role of networks and social media.
3. Reaching the audience via modern media and information channels, new solutions and means, the problematic of invisibility.
Kleinmanni ja tema seminaril kõneldut tutvustab Evi Arujärv Sirbis 18.06.2010.
Lisan mõned lingid materjalidele, mida Kleinmann oma seminaril kasutas:
- Kevin Kleinmann: When the Music Starts (The Gramophone, December 2005)
- It's American Brandstand: marketers Underwrite Performers (NY Times 07.07.2008)
- Internet Usage and Population: in North America, in Europe, in Asia, in the world.
Ning muidugi innustan huvilisi tutvuma EMTA kultuurikorralduse magistriprogrammiga 2010 - 2012
(ning selle õppekavaga). Hiljuti toimus viis edukat kaitsmist huvitavadel teemadel.
Mõned materjalid seminarist on ka magistriprogrammi Facebooki-lehel.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment